6 دليل منطقي براي برون سپاري سئو

۳ بازديد

6 دليل منطقي براي برون سپاري سئو

اگرچه برندها مي توانند با استفاده از سئو داخلي موفق باشند، اما مزاياي متعددي براي برون سپاري سئو وجود دارد.

هدف شما اين است كه بهترين راه براي پيشبرد سئو را پيدا كنيد و سودآوري آن براي شركت يا سازمان شما باشد.

گزينه هاي شما:

سئوي خود را برون سپاري كنيد.

سئوي خود را در خانه نگه داريد.

پاسخ براي همه يكسان نيست. و انتخاب امروز شما ممكن است يك سال ديگر يكسان نباشد.

در اينجا شش دليل منطقي است كه سئو را برون سپاري كنيد.

1. رفع مسئوليت

بسته به اندازه و تركيب تيم شما، ممكن است تعداد زيادي از افراد بازاريابي، فني و/يا محتوايي داشته باشيد كه كلاه هاي زيادي بر سر دارند يا مسئوليت هاي متعددي دارند.

اصول سئو به عملكردهايي نياز دارد كه فراتر از جنبه هاي اصلي تحقيق، استراتژي ها و اجراي تاكتيك ها باشد. اين شامل محتوا، IT، UX و توانايي پيمايش در هر گونه عملكرد قانوني يا انطباق است.

برون سپاري سئو اغلب يك مسئوليت (يا چندگانه) را از كاركنان بازاريابي حذف مي كند، و به آنها اجازه مي دهد تا بيشتر از اينكه يك متخصص شوند و در يك كانال خاص عميق شوند، از تلاش خود عقب نشيني كنند.

2. ايجاد پاسخگويي

عميق تر از فكر كردن به مسئوليت هاي روزمره، فكر كردن به مسئوليت هاست.

زماني كه فردي كلاه زيادي بر سر دارد (از جمله كلاه سئو)، تمركز بر روي كار مورد نياز و پاسخگويي كامل براي پيشرفت و عملكرد دشوار است.

سئو زمان مي برد. با اين حال، براي دستيابي به مزاياي بلند مدت، به اجراي تاكتيكي زيادي در كوتاه مدت نياز دارد. بايد در قبال كار مسئوليت پذير باشد.

يعني توانايي تجهيز طرف مسئول به بودجه، منابع، ابزار و نيازهاي مجاور (محتوا، فناوري اطلاعات و غيره) براي انجام درست كار. به علاوه، بايد انتظاري از يك استراتژي، شاخص هاي كليدي عملكرد و زمان براي چگونگي وقوع و اندازه گيري آن وجود داشته باشد.

يك منبع پاره وقت، يا منبعي كه همه منابع و تخصص مورد نياز را ندارد، نمي تواند به طور منصفانه براي عملكرد و كيفيت تلاش پاسخگو باشد.

3. اعتدال داشتن

من در طول سال‌ها حتي در سمت نمايندگي چيزها ياد گرفته‌ام كه داشتن يك نفر در وسط به‌عنوان ناظم به چه معناست.

داشتن يك شخص ثالث، يا شخصي كه در امور روزمره سازمان تعبيه نشده است، مي تواند يك مزيت بزرگ باشد.

آن شخص يا گروه مي‌تواند چيزهايي را ببيند كه در هنگام سر و كار داشتن با ساير فعاليت‌هاي بازاريابي، عمليات، فعاليت‌هاي فروش يا خدمات مشتري از قلم مي‌افتند.

درست مانند اينكه نويسنده اي كه نسخه خود را تصحيح مي كند ايده آل نيست، بازارياب هايي كه كار خود را بدون ديدگاه بيروني انجام مي دهند، مي توانند زمان سختي داشته باشند.

4. ايجاد ثبات

سازگاري مي تواند يك مسئله براي تمركز سئو داخلي باشد. مگر اينكه بخشي از يك تيم اختصاصي SEO باشد، هميشه به احتمال زياد يك علاقه رقابتي وجود دارد.

اخراج خدمات مشتري، يا نياز به كار با سرنخ ها، اغلب مي تواند بر سئو و عناصر يك برنامه اولويت داشته باشد كه امروز تأثير فوري نخواهد داشت.

تلاش ها و تعهدات متناقض به استراتژي كلي سئو در صورت عدم انجام مداوم و اولويت بندي آسيب مي بيند.

5. براي آوردن تخصص

توانايي به روز ماندن و متخصص بودن در سطح مورد نياز براي ايجاد، حفظ و تطبيق يك استراتژي سئو مي تواند در داخل انجام شود.

الگوريتم ها و نتايج جستجو دائما در حال تغيير هستند. رقبا همه جا هستند و سيل اطلاعات (دقيق يا نادرست) وجود دارد.

حتي درخشان‌ترين سئوي داخلي نيز بايد بتواند در جامعه سئو فعال بماند تا دقيق بماند. فراتر از استراتژي و اجراي تاكتيكي، هميشه يك مشكل جديد براي حل يا چيزي براي عيب يابي وجود دارد.

براي يك سازمان پيچيده يا وب سايت بزرگ، سئوي حرفه اي بودن چالش برانگيز است. براي برندها و مشاغل كوچكتر، استخدام يك نفر، چه رسد به چند نفر، فقط براي سئو سخت است.

6. براي بهبود ROI

سئو سايت تضميني  ممكن است چه تلاش در داخل يا با يك شريك انجام شود. با اين حال، زماني كه «كلاه»، مسئوليت‌پذيري و تخصص مي‌تواند مشكل باشد، هميشه آسان‌ترين كار نيست.

اگر سئو كار مي كنيد، روي افراد، فناوري، محتوا و اندازه گيري سرمايه گذاري مي كنيد. شما مي خواهيد بدانيد كه بازده آن سرمايه را دريافت مي كنيد.

برخي از تيم‌ها و سازمان‌ها به خوبي براي يك تيم داخلي تنظيم شده‌اند كه مي‌تواند با همه ذينفعان براي پيشبرد كارها از نزديك همكاري كند.

اگر يك تيم داخلي داريد يا قصد سرمايه گذاري در آن را داريد، حتما اين دلايل برون سپاري را در ذهن داشته باشيد تا مانعي براي رسيدن به اهدافتان نشوند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد