تخليه چاه چيست؟ وچرا انجام مي شود؟

۰ بازديد

تخليه چاه چيست؟ وچرا انجام مي شود؟

تخليه چاه عملي است كه در آن كليه مواد از ته چاه به صورت كامل خارج مي شوند. تا چاه باز سازي شود. شركت ما كليه خدمات تخليه چاه نظير:تخليه چاه، تخليه چاه غرب تهران، تخليه چاه شرق تهران، تخليه چاه جنوب تهران،تخليه چاه شمال تهران و.. را به انجام مي رساند. مادر شركتخود اين اطمينان را به شما مي دهيم كه با انجام عمل تخليه چاه و لايروبي مشكل شما را برطرف كنيم.تخليه چاه معمولا زماني انجام مي شود  چاه بازكني شرق تهران كه شما نيازمند اين عمل باشيد و معمولا بعد از پر شدن چاه فاظلاب كه معمولا باديدن بالا زدگي كف دسشويي و بوي نامطبوع همراه است ايجاد مي شود. ابته در بيشتر موارد عمل بالا زدگي گرفتگي لوله چاه فاظلاب است كه در اين صورت شما نياز به لوله بازكن داريد.چاه فاظلاب بايد خيلي سريع تخليه شود وگرنه باعث خرابي چاه و خسارت به خانه مي شود.

تخليه چاه چگونه انجام ميشود؟

تخليه چاه توسط ماشين لجن كش و مكنده هاي آن انجام مي شود كه باز هم به ماشين هاي داراي تخليه چاه يا لجن كش هاي 12 هزار ليتريو 6 هزار ليتري تقسيم بندي مي شوند.  چاه بازكن ولايه روبي نيز مثل حمل انجام مي شود. اين نكته را هم بدانيد كه ماشين تخليه چاه و لجن كش ها در واقع بايد مخزن بزرگ داشته باشند وتانكر هاي ماشين و تانكر هاي لجن كش رويش بايد بزرگ باشد. در شركت ما هموارهاز ماشين هاي تخليه چاه بزرگ و بروز دنيا استفاده ميشود.

در تخليه چاه شركت ما چه كارهايي انجام مي شود؟

  1. پيدا كردن محل چاه
  2. تعمير چاه كهنه وباز سازي چاه
  3. بازكردن درب چاه
  4. كول گذاري چاه و فاظلاب
  5. نصب دريچه بازديد فاظلاب
  6. بيرون آوردن گوشي و اشيا فلزي
  7. رفع نم حمام ساختمان
  8. تشخيص محل تركيدگي لوله
  9. از بين بردن حشرات موزي
  10. تشخيص ترك خوردگي وتريكيدگي آب
  11. بلوك چيني دور چاه
  12. اتصال وو صل لوله  فاضلاب
  13. اتصال چاه قديمي به چاه جديد
  14. لايه روبي چاه
  15. تبديل چاه كهنه به چاه نو
  16. ترميم چاه كهنه و ريزش كرده
  17. كول گذاري و جلوگيري از ريزش چاه
  18. نصب منحول وتخليه چاه منحول

   حوادث ريزش چاه فاضلاب

لازم است بدانيد كه بسياري از حوادث در تخليه چاه ناشي از بي دقتي ساكنين ساختمان ها است. لوله بازكن چنين حوادثي به اين دليل اتفاق مي افتد كه مالك ساختمان اصلا وضعيت چاه را بررسي نكرده است. ودر صورت لزوم تخليه چاه به موقع را انجام نداده است. اگر تخليه چاه فاضلاب در زمان درست خودش انجام نشود،فاضلاب ديواره چاه را از بين مي برد وباعث نشست زمين هم مي شود.و در اين صورت شما مي بينيد كه ديواره چاه از بين رفته وديگر نميتوان آن را ترميم كردجهت جلوگيري از چنين امر مهمي حتما بايدضمن رعايت نكات ايمني از يك متخصص براي رسيدگي به امر تخليه وبازسازي چاه كمك بگيريدو حتما به وضعيت چاه ها رسيدگي كنيد

تخليه مكانيزه چاه چيست و چگونه است؟

تخليه مكانيزه انواع چاه هاي فاضلابي همچون چاه جذبي و چاه سپتنيك در غرب و شمال و جنوب تهران به صورت كاملا تضميني توسط كارشناسان ما انجام مي شود.خدمات تخليه چاه توسط ما به صورت شبانه روزي است ودر اسرع وقت انجام مي گردد.حتي اگر درنيمه شب دچار مشكل گرفتگي فاظلاب و يا تخليه چاه شديد مي توانيد با ما تماس بگيريد.

وجود ابزار هاي قدرمتند وبروزدر شركت ما باعث شده خدمات وسرويس ما به سرعت وبا بهترين كيفيت انجام شود،يكي از اين خدمات تخليه چاه است كه ما آن را با بهترين دستگاه ها و همچنين با تجربه ترين تكنسين ها اين حوزه به انجام برسانيم.توجه داشته باشيد كه حتما براي تخليه چاه از متخصصين با تجربه استفاده كنيد. چرا كه اين امر بسيار حساس و مهم بوده و اگرآن شخصي كه براي تخليه چاه شما به شما مراجعه مي كند از تخصص لازم برخوردار نباشد ممكن است خسارات جبران ناپذيري براي شما به وجود آيد

خوشبختانه متخصصان ما داراي تجربه كافي در اين زمينه هستند وبراي تخليه چاه از روش هاي علمي و حرفه اي استفاده مي كنند. كه با استفاده از اين روش ها محل دقيق چاه را پيدا كرده وبا كمترين خرابي درب آن را باز كنند.همچنين كليه كارهاي بنايي را خود متخصصان ما انجام ميدهند وشما نياز به استخدام اوستا بنا نداريد.

در آخر بايد به شما بگويم كه شركت خدمات فني كيوان با بيش از 15 سال تجربه فعال در زمينه خدمات فني وتاسيساتي ساختمان همچون لوله بازكني،تخليه چاه و حفر چاه،رفع گرفتگي لوله،نصب توالت،تعويض كاسه توالت،ساخت سرويس بهداشتي،از بين بردن بوي بد فاضلاب وهزاران خدمت ديگر درخدمت شما عزيزان است.

6 دليل منطقي براي برون سپاري سئو

۰ بازديد

6 دليل منطقي براي برون سپاري سئو

اگرچه برندها مي توانند با استفاده از سئو داخلي موفق باشند، اما مزاياي متعددي براي برون سپاري سئو وجود دارد.

هدف شما اين است كه بهترين راه براي پيشبرد سئو را پيدا كنيد و سودآوري آن براي شركت يا سازمان شما باشد.

گزينه هاي شما:

سئوي خود را برون سپاري كنيد.

سئوي خود را در خانه نگه داريد.

پاسخ براي همه يكسان نيست. و انتخاب امروز شما ممكن است يك سال ديگر يكسان نباشد.

در اينجا شش دليل منطقي است كه سئو را برون سپاري كنيد.

1. رفع مسئوليت

بسته به اندازه و تركيب تيم شما، ممكن است تعداد زيادي از افراد بازاريابي، فني و/يا محتوايي داشته باشيد كه كلاه هاي زيادي بر سر دارند يا مسئوليت هاي متعددي دارند.

اصول سئو به عملكردهايي نياز دارد كه فراتر از جنبه هاي اصلي تحقيق، استراتژي ها و اجراي تاكتيك ها باشد. اين شامل محتوا، IT، UX و توانايي پيمايش در هر گونه عملكرد قانوني يا انطباق است.

برون سپاري سئو اغلب يك مسئوليت (يا چندگانه) را از كاركنان بازاريابي حذف مي كند، و به آنها اجازه مي دهد تا بيشتر از اينكه يك متخصص شوند و در يك كانال خاص عميق شوند، از تلاش خود عقب نشيني كنند.

2. ايجاد پاسخگويي

عميق تر از فكر كردن به مسئوليت هاي روزمره، فكر كردن به مسئوليت هاست.

زماني كه فردي كلاه زيادي بر سر دارد (از جمله كلاه سئو)، تمركز بر روي كار مورد نياز و پاسخگويي كامل براي پيشرفت و عملكرد دشوار است.

سئو زمان مي برد. با اين حال، براي دستيابي به مزاياي بلند مدت، به اجراي تاكتيكي زيادي در كوتاه مدت نياز دارد. بايد در قبال كار مسئوليت پذير باشد.

يعني توانايي تجهيز طرف مسئول به بودجه، منابع، ابزار و نيازهاي مجاور (محتوا، فناوري اطلاعات و غيره) براي انجام درست كار. به علاوه، بايد انتظاري از يك استراتژي، شاخص هاي كليدي عملكرد و زمان براي چگونگي وقوع و اندازه گيري آن وجود داشته باشد.

يك منبع پاره وقت، يا منبعي كه همه منابع و تخصص مورد نياز را ندارد، نمي تواند به طور منصفانه براي عملكرد و كيفيت تلاش پاسخگو باشد.

3. اعتدال داشتن

من در طول سال‌ها حتي در سمت نمايندگي چيزها ياد گرفته‌ام كه داشتن يك نفر در وسط به‌عنوان ناظم به چه معناست.

داشتن يك شخص ثالث، يا شخصي كه در امور روزمره سازمان تعبيه نشده است، مي تواند يك مزيت بزرگ باشد.

آن شخص يا گروه مي‌تواند چيزهايي را ببيند كه در هنگام سر و كار داشتن با ساير فعاليت‌هاي بازاريابي، عمليات، فعاليت‌هاي فروش يا خدمات مشتري از قلم مي‌افتند.

درست مانند اينكه نويسنده اي كه نسخه خود را تصحيح مي كند ايده آل نيست، بازارياب هايي كه كار خود را بدون ديدگاه بيروني انجام مي دهند، مي توانند زمان سختي داشته باشند.

4. ايجاد ثبات

سازگاري مي تواند يك مسئله براي تمركز سئو داخلي باشد. مگر اينكه بخشي از يك تيم اختصاصي SEO باشد، هميشه به احتمال زياد يك علاقه رقابتي وجود دارد.

اخراج خدمات مشتري، يا نياز به كار با سرنخ ها، اغلب مي تواند بر سئو و عناصر يك برنامه اولويت داشته باشد كه امروز تأثير فوري نخواهد داشت.

تلاش ها و تعهدات متناقض به استراتژي كلي سئو در صورت عدم انجام مداوم و اولويت بندي آسيب مي بيند.

5. براي آوردن تخصص

توانايي به روز ماندن و متخصص بودن در سطح مورد نياز براي ايجاد، حفظ و تطبيق يك استراتژي سئو مي تواند در داخل انجام شود.

الگوريتم ها و نتايج جستجو دائما در حال تغيير هستند. رقبا همه جا هستند و سيل اطلاعات (دقيق يا نادرست) وجود دارد.

حتي درخشان‌ترين سئوي داخلي نيز بايد بتواند در جامعه سئو فعال بماند تا دقيق بماند. فراتر از استراتژي و اجراي تاكتيكي، هميشه يك مشكل جديد براي حل يا چيزي براي عيب يابي وجود دارد.

براي يك سازمان پيچيده يا وب سايت بزرگ، سئوي حرفه اي بودن چالش برانگيز است. براي برندها و مشاغل كوچكتر، استخدام يك نفر، چه رسد به چند نفر، فقط براي سئو سخت است.

6. براي بهبود ROI

سئو سايت تضميني  ممكن است چه تلاش در داخل يا با يك شريك انجام شود. با اين حال، زماني كه «كلاه»، مسئوليت‌پذيري و تخصص مي‌تواند مشكل باشد، هميشه آسان‌ترين كار نيست.

اگر سئو كار مي كنيد، روي افراد، فناوري، محتوا و اندازه گيري سرمايه گذاري مي كنيد. شما مي خواهيد بدانيد كه بازده آن سرمايه را دريافت مي كنيد.

برخي از تيم‌ها و سازمان‌ها به خوبي براي يك تيم داخلي تنظيم شده‌اند كه مي‌تواند با همه ذينفعان براي پيشبرد كارها از نزديك همكاري كند.

اگر يك تيم داخلي داريد يا قصد سرمايه گذاري در آن را داريد، حتما اين دلايل برون سپاري را در ذهن داشته باشيد تا مانعي براي رسيدن به اهدافتان نشوند.